papatyau mavisss718 yumurtlama döneminde oluyor genelde o şekilde akıntı hamilelikte beyaz süt gibi oluyor
Deletedmom_289 mavisss718 yumurlama dönemimde oluyor benim öyle alıntı. 2 tane ard arda doğum yaptım peynir kesiği gibi akıntım gelirdi hep
Deletedmom_289 mavisss718 evet canım hamileyken süt kesiği gibi gelirdi benden ard arda 2 tane doğum yapınca hepsi aklımda tabi kişiden kişiye de değişebilir. Bide adet olacam zaman akıntım olur benim. Oda beyaz şeffaf şekilde
mavisss718 papatyau yani aslında 7 ay önce doğum yaptım daha yeni silindikçe leke gibi geldi 2 hafta önce felan kısa sürdü yani anlamadım regl oldummu olmadımmı
mavisss718 Deletedmom_289 o genelde enfeksiyon olunca oluyor bende hatırlamıyorum tam ya aslında 7 ay öncr doğum yaptım
Deletedmom_289 mavisss718 yok canım enfeksiyon bende daha 1 hafta önce kadın doğumdan geldim. Bende enfeksiyon olduğu Zaman vajinal kaşıntı oluyor
papatyau mavisss718 nasıl korunuyorsun canım genelde doğumda sonra ilk bir sene duzensizlikler normal ama hamilelikte imkansiz degil tabi
Deletedmom_289 mavisss718 inşallah canım korktuğun neyse başına gelmez. Ben kızım 5 aylık Ken hamile 🤰 kaldım aralarında 14 ay var
papatyau mavisss718 geri çekilmeyse ihtimal olabilir üstüne görmüş olabilirsin bi test yaptırmakta fayda var
papatyau mavisss718 inşallah değilsindir o zaman ama kessinlikle kendini garantiye al bundan sonra korunma konusunda kendine şu stresi yaşatma her ay çok zor yani
mavisss718 papatyau spiral bağlatacam onuda adet adam akıllı olmadım ilaç emziriyorum içemem prezervatif kullanmak gerekiyor haklısın canım 🩷