bendenbirtanedahayok Kızım 10 aylık oldu ve yan yatmayı seviyor. Yan yatışta yastık kullanımı öneriliyor diye biliyorum ama siz kaç yaşında yastık kullanmaya başladınız? Kullanmasam mı bilemedim ortapedik aldım ama yinede yüksek kalıyor gibi geldi zararı olur mu?
cikolatahurma bendenbirtanedahayok ben iki oğlumda da çok ince yastık kullandım daha rahat ediyordular
suheyla92 bendenbirtanedahayok hayir bebeklerin kafasi vucudundan büyük omzu dar oldugu icin yastik anatomisine zarar verir. Kafasi yuksekte kalir boynu agrir. Ne yan ne sirtustunde yastik kullanmayin 2 yasina kadar
kimbumadam bendenbirtanedahayok Boyun kenarında boşluk var mı şuan ? Ben 1,5 yaş gibi başladım şuan 22 aylık kendi kendine indiyor aşağıya doğru tercihine bırakıyorum yani Sizinkine erken gibi