bendenbirtanedahayok Kızım 10 aylık oldu ve yan yatmayı seviyor. Yan yatışta yastık kullanımı öneriliyor diye biliyorum ama siz kaç yaşında yastık kullanmaya başladınız? Kullanmasam mı bilemedim ortapedik aldım ama yinede yüksek kalıyor gibi geldi zararı olur mu?