Merhaba anneler bebeğim 10 aylık alttan 2 tane dişi çıkardı şimdi üst 2 dişi çıkıyor aşırı şekilde diş etleri şiş. Huysuzluğundan ve iştahsızlığından anlıyorum ki çok acı veriyor. Evde doğal malzemeler ile bu acısını hafifletecek öneriniz var mı sizlerin deneyip işe yaradığı şimdiden teşekkür ederim 🥰