Merhaba arkadaşlar. Kızım 2 yaşında ve sol ayağında hafif içe basma var. Bu durumu yeni yeni farkediyorum. Başına böyle birşey gelen varmı süreç nedir? Google de 4 yaşa kadar normal diyor. Google üzerinden bakıp kendimi rahatlatmak istemiyorum. Annem hemen götür çocuğu sakın ihmal etme dedi. Çok korktum açıkçası. Ankara Etlik Şehir hastanesine randevu alacağım. Doktor tavsiyesine de ihtiyacım var. Yada başka yerde doktor önerisi olan varsa o da olur. Etlik şehir hastanesi çok kapsamlı diye oraya almak istedim.