kızlar iyi akşamlar normalde her zaman rutinlerim vardır hepsini yaparım şu anda da yapıyorum ev işi olsun yemek olsun ama aşırı halsizim normalde asla bulaşık bekletmem ama yemek yedikten sonra aşırı halsizlik çöküyor kolumu kaldıracak halim olmuyor eşime söylüyorum havalardandır diyor bu aylarda ya da bu aralar diyeyim böyle olan var mı