merhaba anneler. alerjik bir bebek annesiyim. ek gıdaya 5.5 aylıkken başladık doktor kontrolünde. meyveler ile aramız iyi fakat sebzeden yana sıkıntılıyız. yumurta sarısını yemeye başladık reaksiyon göstermedi ama sevmedi ağzına alınca geri çıkarıyor. anne sütüyle de ıhlamurla da denedik nafile. kaşık mamalarına pekmez ve meyve koyunca kabul ediyor onun dışında çok alternatifimiz yok. sizler neler veriyorsunuz kaç öğün ek gıda alıyor bebekleriniz acaba?