Leylamoznur elifgibii antibiyotik tedavisi olur yatırmazlar hastanelerde son zamanlar gripal bi virüs var geçmeyen
suheyla92 elifgibii 0-5 arasi olmasi gereken bir deger. Cok yuksek evde antibiyotikle gecer mi bilmiyorum yatis verebilirler ya da igne de verebilirler. Cok gecmis olsun evde tedavi verirlerse saatlerini aksatmayin cok onemli
Alyehus elifgibii benim kızım 9 aylıkken bi hasta oldu 35 çıktı crp yüksek ama yatacak kadar değil demişti. Değer aralığı 0-5 diye biliyorum belki antibiyotiği iğne formatında verir ya da yüksek doz şurup. Çok geçmiş olsun