İyi akşamlar arkadaşlar
12 aylık oğlum var “el bebek gül bebek” büyütüyorum sanırım onu. Aman düşmesin aman ağlamasın bir yeri acımasın diye hep peşindeyim.
Bugün parka gittik çocuklar düşüyor ağlıyor anneleri dönüp bakmıyor ben sürekli peşimde koşuyorum kafasını vurmasın vs diye. Geldi bir çocuk itti düşürdü oğlumu, oğlum da ağladı haliyle kalkmadı bile düştüğü yerden benim tutup kaldırmamı bekledi. Bende annesi olarak hep arkasındayım ama acaba yanlış mı yapıyorum? Biraz kendi haline mi bıraksam? Çok korkuyorum okula başladığında ezilir diye. Ne yapmalıyım?