Dygosmn1 Kızlar möllersi kullaniyorum ama böyle daha iyi olan bir balık yağı varmı fiyatı sorun değil daha iyisi olsun yeterki ki çocuğumda seviyor dibine gelmek uzereyz 5 yıldır mollers kullandım varmı tavsiyeleriniz içeriği daha iyi olan
Zeytin-gozz1 Dygosmn1 konudan bağımsız ama mollers iştah aciyor mu? Biz şuan easyFishoil kullanıyoruz tadı ve kokusu çok güzel memnunuz🙂
Dygosmn1 suheyla92 üç ay kullanıyorum bı ay ara veriyorum 6 yaşında o şekilde kullanıyorum balık tuketmiyor . 14 aylık çocuğumda iki günde bir tk veriyorum
Dygosmn1 Zeytin-gozz1 benim iki çocuğumda iştahsız 😁 yani şunu kullandım da iştahı mukkemmel oldu diyemem 😁