akinmom cikolatahurma bende çok çocuk istiyordum 2 kız 2 erkek ama gerçekler ile yüzleşince insan bi geri çekiliyor
Azraada58 akinmom eşimin ilk zamnlar 4 dü cocuk istegi şimdi kızımdan sonra hani 2 olsun bari diyo 🤣 amaaaa benn 1 de karar kıldım orda kaldım büyük konuşmuyorum tabi bu dünyaya gelip yiyicek ekmegi icicek suyu olan varsa ansızın gelir
Oglusgul akinmom yeni evlendiğim zamanlar 3 çocuğum olsun isterdim kardeşlik çok güzel bişey olduğu için. Şuan 2 yaşında bi oğlum var acaba bi daha yapmasam mı diyorum 🤣
Aintyourmama 2 oğlum var kızım da olsun istiyorum çok ama cesaret edebilir miyim ilerde bilmiyorum yaşım da geçer cesaretimi toplayana kadar iki de kalırım heralde ya nasip kısmet
akinmom Aintyourmama işte bende 2. Oğlum olursa diyorum ama ennn önemlisi sağlık 1 kız 1 erkek yeterli ☺️