eliiifogz Kızlar doğumdan sonra cildim iyice matlaştı böyle çöktü gibi yüzüm gençlik aşısı yaptırmak istiyorum ama kaç seansta mesela gözle görülür bir fark olur yaptırıp beğenenler nerede yaptırdı istanbulda oturuyorum yer önerin kızlarrr
aselomerasaf eliiifogz benim yakın arkadaşım yaptirdi 3 seansti sanırım şuan kapatıcı kullanmiyor cildine ve çok güzel görünüyor 😊
Poyrazinorhaninannesi33 eliiifogz ben yaptırdım bir seans sadece onda bile gözle görülür fark edilmisti.
Uraztos eliiifogz bu tek bir aşı mı koldan olan gibi yoksa yüze mi yapılıyor iğnesi ona göre korkup yaptırmayı hiç düşünmem 😅
eliiifogz ElisaMom_ valla bazıları diyor çok işe yaradı bazıları param çöpe gitti diyor Allah’a emanet yaptırıcam artık bir ümit inşallah güzel olurum 😂
eliiifogz ElisaMom_ valla bazıları diyor çok işe yaradı bazıları param çöpe gitti diyor Allah’a emanet yaptırıcam artık bir ümit inşallah güzel olurum 😂
aselomerasaf eliiifogz Ankara’da bir merkezde sanırım ya tam bilmiyorum hastane falan değildi 3 yada 4 seans yaptırdı direk yüze uygulanıyor
ElisaMom_ eliiifogz iyi araştır bari kuzum riskli biseye benziyor yani sonuçta cildine enjekte olucak bişey