Eeeeeeeeeeeeee Kızlar gebzeden antalyaya taşınıyorm YENİ taşındığım evde fırın ocaj davlumbaz yok biz alıcaz. Bende elektirikli almayo düsündüm cunku orda dogal gaz yok tüp zor olur. Elektirikli kullla an varmı onerdiginiz bir marka varmı veya sikayeti olan
byzyldz Eeeeeeeeeeeeee elektrikli için siz bilirsiniz tabi ama normal ocağı da tüpe bağlayıp kullanabiliyorsunuz
momas Eeeeeeeeeeeeee elektrikli de pişen yemeğin tadı bile farklı oluyor(kötü) evet temizlemesi kolay ama ben memnun kalmadım gazlı ocak en iyisidir ama tüp kullanacaksınız tüp sizi zorlar tabii onunla ugrasmak ayrı dert sizin için elektrikli daha kolay olacaktır
byzyldz Eeeeeeeeeeeeee tüp kullanmıyorsunuz zaten sadece ocağın yanındaki dolaba tüpü yerleştirip ocağa bağlıyorlar elektrikli daha mantıklı ama gittiğiniz yer ilçeyse elektrik kesintisi çok olabilir yaşadığım yerde de doğal gaz yok ve inanılmaz bi elektrik kesintisi var