momas asilsmom_ valla canım 8. Ay atağı leş gibiydi. Yani her atak bir öncekinden daha beter üzgünüm…
flanoz Ay 6. Ay atağı hiçbişe bunun yanında. 7.5 aydan beri canımdan bezdim kendimi tanıyamıyorum. Ne zaman geçecek ne zaman?? Gittikçe kötüye gidiyor