ceren_1116
sendrom58
ceren_1116
helpp
malajin
Busraaamm
ceren_1116
Merhaba son durumlarınız nedir ?
Oglum uc gun önce ateslendı acile gittik antibiyotik ve calpol verdi, az kullandım sonra öksürük basladı.. ardından su gibi burun akıntısı artık geceleri uyuyamıyoruz.
Sürekli temizliyorum burnunu ama geçmiyor .Doktora gıttık tekrardan ,boğaz enfeksıyonu var dedi, antibiyotik yazıldı yine ..kullanıyoruz bakalım ama öksürük ve burun akıntısı asla geçmiyor ve uyutmuyorda ,geceleri saat başı kalkıyoruz ,çok yoruldum ..kendiside cok yoruldu ..o kadar huzursuz ki ..sürekli ama sürekli ağlıyor hiç bir seyden memnun değil .
İştah da gitti az bir sey yiyo içiyor :( napıcam bilmiyorum
Kalabalık ortamda da bulunmadık ağlıcam bir hafta olcak gelişme yok.
İyileşeneniz varsa yardımcı olun neler yaptınız veya yapıyorsunuz kafayı yıyecem az kaldı.