Ky06 1 numara oğlumu pek doyurmuyor gibiydi. İki numara da mı aynı acaba yoksa fark ediyor mu? Aptamilden geçmeyi düşünüyorum eğer doyurucuysa 2 numaraya geçerken.
tubaelif Ky06 ben kullanıyorum 3 aydır çok memnunum zaten ek gıdada yediğinden çok mama içmiyoruz günlük 450 ml artık
tubaelif Ky06 evet 2 şuan 9 aylık. Önceden ilk 3 ay sma sonraki 3 ay aptamil kullanmıştım ama bu mama bize hiç kabızlık da yapmadı kızım seviyor