momtgb0676 İyi akşamlar herkese bebeğim henüz 1 aylık. Öksürüyor hapşırıyor ve burnu tıkalı nefes alamıyor. Serum fizyoloji ile burnunu açıyorum yine hırıltısı geçmiyor. Korkuyorum ne önerirsiniz:(
kmomm Evde buhar makinesi varsa içine 2 ml serum fizyolojik koyup uyanıkken buhar tutup sonra gaz çıkarır gibi omzunuza alıp pat pat vurabilirsiniz. Emiyorsa da bol bol emzirin daha çok küçük bence doktora da götürün
momtgb0676 kmomm 1 aylık çocuğa buhar veriyorlar doktorlar? Aklıma geldi ama zarar görür mü diye endişelendim
Gokturkmom momtgb0676 Sadece serum fizyolojikten hiç bir zarar gelmez ,aslında doktora da götürseniz ilaç verilmiyor ama mutlaka götürün
Nzlberen momtgb0676 yok tuzlu su zaten içindeki. Bebeğim 3 aylıkken hasta olmustu eger sürekli bu buharı verseydim hastanelik olmayacktık. Ciğerlerine inmeden buharı vern doktora gidin bence
momtgb0676 Nzlberen dönüşünüz için çok teşekkür ederim götürdüm doktora ciğere inmemiş ama burnu tamamen tıkalı dedi yıkamaya devam dedi
Nzlberen momtgb0676 ay iyi cok şükür. Dedigim buharı hafif nezle olacagı zaman bile vereblirsn Osman gönülal doktordan duymustum. Bide burnu acık olursa daha cabuk iyileşir