edahumaa benim de öyleydi sütünüz baya çok herhalde maşallah ne güzel işte iyi tarafından bakın :) benim bebeğim küvezde kalmıştı aşırı sağım yapmaktan çoğalmıştı bende o zamanlar kalkan aldım tavsiye etmem çünkü kalkanın içinde süt birikince yine taşıp akıyor ve kalkanın ici de süt doluyor, kaliteli bir göğüs pedi kullanıp sık sık değiştirirseniz taşma yapmıyor ben öyle yapardım bu arada 3. Aydan sonra bebeğe göre dengeleniyor sütünüz zaten taşmaz o kadar :)