Bebeğim 8 buçuk aylık üstten 2 tane dişi geliyor 2 gündür gece gündüz farketmiyor uyutmaya çalıştığım an çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor sinirim çok bozuldu yaşadığımız şehir hem soğuk hem yalnızım ailem Ankara’da ne yapacağımı bilmiyorum eşim nöbete kalıyor sürekli lütfen fikirlerinize çok çok ihtiyacım var canım arkadaşlarım 😞