Alya-Sena her sene başka bi tarihte açıklanıyomuş kesin kayıt tarihide başkaymış. Burada bi komşum çocuğunu gönderiyor 4750₺ ödüyor aylık. Ben başvurduğum şubeyi aradım. 36 aya girmesine 1 hafta kalmış olacak olacak kabul edilir mi dedim. Kesinlikle kabul edilmez yaşa çok önem veriyoruz bide maddi duruma göre alıyoruz önceliğimiz maddi durumu olmayan aileler dedi. Ama belediyenin sitesinde öncelik çalışan aileler, gazi, şehit aileleri gibi şeyler yazıyo. Hiç anlamadım valla herkes başka bişey söylüyo ama genede başvurdum ya tutarsa diye