Hayalperest_07 yani ben sabah 8-öğlen 2 yani günde 6 saat çalışabilirim desem bana buna göre bi vardiya ayarlamazlar mı. Part time seçince her gün farklı zamanlarda çalışacaksın mı demek oluyo? Örneğin pazartesi 8.00-14.00, salı 14.00-20.00, çarşamba 12.00-18.00 gibi mi değiştirip iletiyolar. O zaman insan plan program düzen yapamaz ki