gbdl23 merhabalar benim kızım şu an 29 aylık dört gündür biz de bezi bıraktık ama ben ani karar verdiğim için yatağının alezi olmadığından gece kızım uyurken bezliyorum sabah o kalkmadan alıyorum bide gece çişli bezle çok kalkıyordu. İyice azalttı. İlk gün kaçırdı 3. Günden itibaren söylüyor sürekli tuvalete gidiyoruz yapıyoruz. Büyük ve küçükte de ara ara ilk gün çişim geldi diyip tutamıyordu şimdi gayet tutuyor. Gece uykusundan bölüp yada çişli uyanır sorun olursa önce gündüzle başlayabilirsin. Gündüzü bırakan gece daha kolay oluyor