begonvil00 3 aylığız şuan. Bu hafta rota aşısı ve menenjit aşılarını (bexsero ve nimenrix aynı anda yapılcak) olacağız.. yaptıran anneler süreci anlatabilir mi. 3 aşı ağır gelmez mi ya korkmaya başladım
atesnzm begonvil00 bize menenjiti 8. Ayda yapıcaz dedi doktorumuz. Rotalarımız bitti hiç bi etkisi yok bizde olmadı ama menenjit ağır diye biliyorum
saripapatyam_ begonvil00 merhabalar bizim rota aşılarımızda hiç bir etki olmadı. Menenjit normalde ağır 3 doz ayrı ayrı bexsero ve nimenrix olmuştu hiç yan etki olmadı ağır gelmedi. Kolay atlattık inşallah sizinkide öyle olur çocuktan çocuğa değişiyor çünkü
kirmizibalikbeachte begonvil00 biz rotayı 2-4 menenjiti 3-5-13 olarak planlamıştık denk getirmemek için. Ama rota ve nimenrixin bir yan etkisi yok. Bexero kötü oluyor ama aynı an da vurdursanız da ayrı ayrı vurdursanızda maalesef biraz sıkıntılı geçiyor.
cokbilmismom begonvil00 biz öyle tercih etmedik çok ağır bencede doktorumuzda her aşıyı tek tek planladı hepsini ayrı aylarda yaptırdım bexesora çok ateş ve huzurluk yapmıştı iki gün
cnsckr Biz rota aşılarını 3 ve 5. Ayda yaptırdık. Çok şükür sıkıntı yaşamadık. 5. Ayda bexero yaptırdık. Biraz ağır geldi bacağını 1 gün boyunca oynatmadı ve biraz da huysuzlandı. İnşallah kolaylıkla geçer 🌸
suheyla92 begonvil00 menenjitleri 1 hafta arayla yaptirin. 3 aylikken bilemedim hepsi bir agir geldi gunlerce ates huzursuzluk oldu. 2.dozu 5 aylikken bir hafta arayla yaptirdim hic sorun yasamadik. Simdi 13 aylik son dozu yine bir hafta arayla yaptiriyorum dun nimenrix oldu cumartesi bexsero olacak.