ozlemozerrr Merhaba anneler Bebeğim 9 aylık ek gıda yemek istemiyor , diş çıkarıyor ondan olduğunu düşünüyorum . Ve bu süreçte kilo alımı da durdu . Bu süreçte siz neler yapıyorsunuz ? Bazen zorlayarak yediriyorum birkaç kaşık .
3kedili2bebekli ozlemozerrr zorlamayın diş dönemi en fazla 15 gün sürer acikmasina müsade edin acıkınca yer
momas ozlemozerrr diş döneminde ısrar etmeyin ben 10 gün ara verdim sadece azcık kahvltı yiyordu. Sonra düzeldi
yagmurum12 ozlemozerrr dr. osman gönülalın hesabında bugün durumunda paylaşmıştı iştahsızlığın sebebi kansızlık olabilir diyordu
ozlem34_936_ Sekerpare_ benimkide 1aydir hem meme hem biberon reddi yapıyor coook zor bi durum nasıl aştınız bunu
Sekerpare_ ozlem34_936_ Bir aydır meme reddi bir haftadır biberon reddi uğraşıyorum tutmuyor kaşıklı biberon aldım yavaş yavaş veriyorum gece içmiyor zaten
zeynepbetl 3kedili2bebekli acıksa da yrmiyor benimki 9 aylık bi süredir zaten sadece akşam yemeğini yiyordu o da biraz çorba onuda yememeye başladı
ozlem34_936_ Sekerpare_ bende kaşıkla yedirmeye çalışıyorum dört tane mama denedim yine de icmedi suan tek göğsümü emiyor sutumde az. Aylik kilo aliminiz nasil