Feyzosumunannesi Ya ben tutuyorum aslında yemiyorum kilom çok da değil ama doğumdan sonra göbeğim kaldı gitmiyor 5-6 aylık hamile göbeği gibi duruyor birde hamilelikte çok genişledim kalçadan ve büyüdü baya bi onları bir türlü küçültemiyorum bu makine de kalça eritiyor falan deyince merak ettim acaba işe yarıyor mu diye 😀