Damla_yagmur bende 5 gün önce bıraktırdım. Emzikleri artık kullanamayacak duruma getirmişti gözünün önünde emziğini kestim birkaç kere emziği emmeye çalıştı başarılı olamayınca gel çöpe atalım dedim öyle çöpe attı ilk gece ona durumu anlattım 24 aylık bu arada, artık sen büyüdün emziğin başka kardeşlere gittisl senin ihtiyacın kalmadı dedim ilk 2 gün güzel geçti uyudu emziksiz 3 ve 4.gün emzik krizi tuttu uykuya geçiş sağlayamadı ama pes etmedim ağlasada vermedim şu an alıştı aramıyor artık emziklerini