honeybabyy Kızlar benim Bebeğim 2.5 aylık Görümcem gel gel diye kollarindan tuttu çekti Bebek şimdi geli nerden bilsin dedik bıraktı acaba koluna zarar vermiş olabilir mi Yarına randevu alıp röntgen çektirmek içim hiç rahat değil 😔
pimpiriklianne43 honeybabyy birsey olmaz bence doktor her gittiğimizde kolundan çekip kaldırıyor birsey olmuyor ondan daha siddetlimi cekti
ebrumiragok honeybabyy bebek ağlıyor mu birşey olsa duramaz herhalde yerinde ayrıca doktorlar hemşireler çekip çeviriyorlar neler yapıyorlar
honeybabyy merveipkknn Yani baya çekti ama aglamadi bebeğim Ben yapma diyince durdu yoksa devam edecekti çekmeye
honeybabyy pimpiriklianne43 Baya çekti ben dur diyince durdu kalkana kadar cekecekti Yani 2,5 aylık bebek nasıl kalksın Allah aşkına Dimi
honeybabyy ebrumiragok yok aglamiyor Kollarıni hareket ettirebiliyor çok şükür ben dur dedim diye durdu yoksa kalkana kadar cekecekti değişik bu kız ya gerçekten değişik 2,5 aylık çocuk nasıl kalksın
organikirmik honeybabyy yani hepimiz seviyoruz bacım 😅 bu kadar her şeye takarsan senin için yaşanmaz olur zor çünkü. Kolu molu çıkmış olsa zaten ağlamasından duramazsın bebeğin
pimpiriklianne43 honeybabyy oğlum kaç aylikti tam hatırlayamadım ya 3 ya 4 doktor kontrolünde kollarından çekip kaldırırken oğlum hemen basini kaldırmıştı kalkmak için doktorda bana evde sürekli fis fıs kayıkçı oynayın demisti o günden beri oynuyoruz😄😄😄
honeybabyy organikirmik İnşallahh çıkmaz ben bu görümcemi evire çevire döverim yoksa 😂 Bir daha almasın Kaynanama diycem sen her gün geliyorsun kızın gelmesin Kız geçen portakalla karpuz tattirmislar ben mutfağı toplarken bebeğe ikisi bir olmuş bebeğin 40′i geçti Ek gıdaya gec diyorlar Nasıl sindirsin bu çocuk mamayi bile bazen reddediyor Oldu bide İskender söyleyeyim dedim Gelde bu derece pimpirikli olma 😂
eymenku honeybabyy canı yansa ağlar hatta ufak ağlamalar bile çok önem değil sırf içiniz rahat etsin diye bebeğe radyasyon vermek doğru değil hem bu aylarda öyle egzersizler yaptırmanız gerekir bebeğe
honeybabyy pimpiriklianne43 Yani diyorsun ki bişey olmaz , Valla randevu alıp gidecektim söz konusu görümcem olunca Hiç güvenim yok inanirmisin sokaktaki yedi yabancıya güvenirim buna güvenmem o derece 😂😂😂
honeybabyy organikirmik Bide bebeğim kolik Diyorum ya onlara kalsa ek gıdaya gecicem daha mamayı bile zor sindiren bebeğime eşime söyledim Tasinalim bunlar beni çıldırtır diye zaten burda da kiradayiz şuan Avrupa yakasındayiz Anadolu’ya geçersek gelemezler öyle bir yere tasincam ki 4 otobüs sürsün gelmesinler 😂
pimpiriklianne43 honeybabyy canim nasıl çektiğini bilmiyorum ama çocuğun kolunu çıkaracak kadarda çekmemiştir bence
honeybabyy pimpiriklianne43 Ben dur demesem çekmeye devam edecekti Benim görümcem sizofrene benziyo yani ben öyle olduğunu düşünüyorum hiç bir hareketi normal değil Bunu herkes onaylıyo Ben evime gelmesini bile istemiyorum ama geliyor yüzüne söylemek istedim eşim karışma dedi madem öyle Tasinalim dedim tamam dedi bana misafirliğe bı geliyorlar gitmiyorlar bende yemekti bulasikti ordan oraya yetişmeye çalışırken benden gizli karpuz portakal vermişler çocuğa emmiş bebekte nerden bilsin Usandım artık valla
organikirmik honeybabyy belli de olmaz uzun yol diye gelip 1 ay da kalabilirler iyice düşün tart. Üzüldüm yani