Og store, soul kitchen, wefood, white organic markalarını kullanıyorum. Tabaklarım oioi benimkiler koku yapmadı. Suluk philips avent damlatma yapmadı ama kesik uçlu çok su geliyor benim sütüm tazyikli olduğu için bebeğim alışıktı ve bunu kabul etti. Delik uçlu suluk istemedi. Delik uç isterseniz mamajoonunki gayet güzel ve damlatmıyor. Kaşıklarım munchkin gayet güzel memnunum. Yoğurt makinesi kullanıyorum. Ben çalışıyorum çok vaktim yok. Günlük pastörize süt alıp içindeki kavanozlara bölüyorum. Tuşa basıyorum 8 saat sonra oluyor dolaba kaldırıyorum. Porsiyonluk oluyor o açıdan da iyi