mabellaa Ara öğün neler yediriyorsunuz bazen aklıma bir şey gelmiyor, yazmak isteyen olursa fikir olur bana 🌸
ebrumiragok mabellaa irmikli meyveli muhallebi, sebze veya bakliyatlarla çorba, püreler tanecikli yiyebiliyorsa pankek tarzı yumuşak şeyler de verebilirsiniz
momas mabellaa alerjisi var keşke olmasaydı da yoğurtlu meyve verirdim hep. Ama irmikli falan meyve veriyorum ya da meyveleri haşlayıp püre gibi veriyorum. Mücver yapıyorum ya da sebzeleri haşlayıp köfte gibi yapıp fırına veriyorum
merveipkknn Ben yapiyorumda o yemiyor sonra ben yiyorum😂 Badem unu pisiriyorum bir tatli kasigi kadar icine bazen elma bazen muz kayisi yaban mersini ne varsa ezip tahin yogurt ekleyip yedirmeye calisiyorum En sevdigim ara ogun bu benim
mabellaa merveipkknn 🤣 benimki de çok iştahlı değil gerçekten o yüzden farklı bir şeyler denerim belki diye yazdım 🫠 bazen 2-3 farklı şey deniyorum hiç birini yemiyor
merveipkknn Kefir ve meyvede guzel bi ara ogun belki sever bebeginiz kefiri bazen kasikla bazen minik cam bardakla iciriyorum degisik geliyor ona iciyo