Kızlar merhaba 7+3 aylık bebegim dördüncü aydan beri sadece 500 gram almis şuan 7 kilo 68 boy 6 ay asisinda hemşire şuan iyi gözüküyor kilosu dedi ama 3 ay oldu sadece 500 gram almış emziriyorum ek gıdaya da başladık ama hafta da bir mutlaka tartıyorum hep aynı kilo hiç ilerleme yok sizce ne yapmalıyım yardımcı olun anneler lütfen