Kızım 14 aylık şu an da bende de oluyor hapşırırken falan. Sıkışık olduğumda da sürekli değil ama nadiren oluyor. Bazen sıkışık olmasamda olabiliyor. Normal doğum sonrası olabiliyormuş ama bir de bana epizyotomi dikişi atılmıştı doğum esnasında oda etkileyebiliyormus bu durumu