Bebeğim iki aylık birinci ayından sonra egzama gelişti besin alerjisi denildi sadece süt ve yumurta diyeti yapıyorum tavuk eti felan yiyorum ama benmi diyette hata mı yapıyorum bilmiyorum bebegimde 15 gündür geçmeyen ishal var bikaç gün yoğun kanlı ve mukuslu geldi şimdi ise çok cıvık acaba normalmi diyorum ama hiç pütür yok ne yapmalıyım sizce normal mi görsel yükleyemedim başına gelen varmı 15 gündür diyetteyim ne zman geçecek bu ishal