bsrkya Makarna_kulak oto koltuklarını neden satıyosunuz acaba bide özellikleri nelerdir birde ne kadar kellanıldı bende arıyorum şuanda
Makarna_kulak bsrkya cok az kullandık 4 5 kere anca bindi yavrularım alacaksan özelden numarami verebilrm
Lidyabebek S123ye merhaba canım baby plus’ın var bende çift taraflı elektronik bikaç kez kullandım ve hiç kullanılmamış süt saklama poşetleri de var. Poşetlerle beraber bize 250 300 civarına gelmişti ama gerek kalmadı 110a vereyim poşetlerle
kayrahazalayaz S123ye bende lansinoh tekli elektrikli ve pilli kullanılan var 40 gün kullandım 100 tl ye veririm e bebekten 320 tl ye aldım 16 ocak 2020 de
Deletedmom_15 S123ye canım ben lansinoh 2li elektrikli süt sağma makinesi satıyorum hiç bir sıkıntısı yok 150₺