S123ye Askim demiştim yasuan benim için 100 tl bile fazla ama ihtiyacım olan birseydi yani o fiyatta fazla geliyor 😞
Melisa_m S123ye baby plus var 2 ay önce aldım gerek duymuyorum kullanmaya çift taraflı elektirikli 300 e yakın bi fiyatı var
Dmlaa S123ye bende phlıps avent var 1 hafta kullandım sadece. Sıfır gıbı kutusunda duruyor. 300 tl ye verırım.
REYYANO Askim sizinki hangi markaydı ve garantisi var mı bir de nerde yaşıyorsunuz? Ben de almayı düşünüyorum