Valla gurbette tek başıma bakıyorum bebeğime. O kadar büyük yardımcı ki emzik. Markete vs gittiğimde arabada sıkılınca tam çığlık çığlığa ağlayacak gibi oluyor hemen takıyorum susturucu rahatıma bakıyorum en başından beri tek başıma bebekle korkmadan dışarı çıktım bu sayede 😄 gaz sancılarında rahatlatıyor bebeği iyi oluyor, zorunlu durumlar haricinde ağzında takılı bırakmıyorum hiç. Bazen uykuya dalmayınca veriyorum uyuyunca kendisi atıyor zaten uyanıkken de çok aramıyor. İyi ki kullanmışım diyorum ben