ygtarshn Kızlar yarın doktora gidecektim spiral taktırmak istiyorum ama lekelenmem oldu sanırım adet olacağım doğum yapalı 2 ay oldu daha adet olmadım. Eğer adet olduysam yarın takar mı doktor? Bir de taktıranlar çok acıyor mu
konyalim42 ygtarshn eger kanaman azsa takarlar bende 4 ay sonra adet oldum ama cok az kanamam vardı yinede taktırdım kan alıyorlar sonuca göre takıyorlar işte kendıni rahat bırak kasma sinek ısırıgı gibi bişey 5 dkakida takılıyor
konyalim42 ygtarshn ben 2nci taktırdım daha önce 5 sene kullandım hamilelik için tekrar cıkartmıştım tekrar taktırdım suan memnunum
esilamom02 ygtarshn sprial fiyatı nedir nerden aldınız bana internetten alın dedi doktor internette bulamadım
meleka234 Adet bittikten sonra 2. Yada 3. Günü takılıyor diye biliyorum ama daha iyi bilgiyi doktorunuz verir öncesinde çünkü kan alıyorlar genelde hormon değerlerinize bakılıyor