Kızım 5 gün önce ufaktan ufaktan ateşlendi hemen doktoruna götürdük nezle değil diş değil dedi idrar tahlili yaptı sadece gönderdi bizi temiz çıktı anan hala ateşi devam edince tekrar götürdük bu sefer kana baktı yüksek enfeksiyon çıktı kanında. Kan tahlili olana kadar da zimaks diye bir antibiyotik verdi iki kere kullandık ama mahvetti yavrumu kusmaktan içi dışına çıktı ve bir yudum su bile içmiyor şuan. Serumla beslendi bugün ben yarım kilo kaybetmiş yavrum 😔 o kadar üzülüyorum onu öyle mermeyit görünce. İlk gittiğimiz an alsaydı kan belki bu kadar ilerlemeyecekti. İğne verdi antibiyotik UNACEFIN diye 5 gün boyunca onu vuruncaz. Varmı bu iğneden kullanan bu da şurup gibi yan etki yapıyor mu 😔😔😔 neler yaptınız bu süreçte çocuğum su bile içmiyor nolur tavsiyelerinizi esirgemeyin