Benim bebeğim de bir bucuk aylık günde iki defa mama takviyesi veriyorum ama çok üzülüyorum. Akşamüstüne doğru emerken ağlamaya sinirlenmeye başlıyor bu meme reddi mi oluyor yoksa gazdan mı yapıyor hiç çözemiyorum. Sütü arttırmak için uyku moral su ve düzenli yemek lazım bence ama ben tek olduğum ve bebeğim de çok gazlı benden ayrılmayan bir bebek olduğu işin yemek yemeyi bile unutabiliyorum