elif1198 3 yaş bu kadar zor muydu ne zaman geçiyor söylediklerinin tersini yapması inatlaşması bağırması
mbabygirlm elif1198 mahvoldum bittim tükendim artık. Yaşlandım diyeceklerim bu kadar. Herkes bir ara bende sorun var dedi ama sorun falan değil mesele durumu idare edebilmek ve ben 2 çocukla edemiyorum. Tv telefon veriyorum mecbur üzgünüm
GezginPaNDa elif1198 bizim 3 Yaşımız 2 yaş sendromundan daha zor geçti ama 4 yaşta sakinleyip duruluyorlar merak etmeyin
Dogacelik elif1198 3 yas en zoru kimse de soylemiyor. 4 olacagiz mantiksiz tutturmalar azaldi ama yine zor kolaylasacak diye beklemeyi biraktim😞