tazeeanne1 Arkadaşlar emzirme döneminde adet düzensizliği yaşanıyor mu erken ya da geç olduğu durumlarla karşılaştınız mı?
erayymom tazeeanne1 bebeğim 8 aylık normalde gününde olurdum geçen ay bi kaç gün erken oldum ama bu ay 7 gün geçti hala olamadım 3 gun gecikme olduğunda test yaptırdım kan değerim 1.20 çıktı hala olmadım korkmuyor değilim ya
Pamuk_esos Evet ben de bu durumu yaşadım 1 yıl sonra görmeye başladım ve 13 güne bir gelmeye başlamıştı bu ay erken gelmedi bu sıralar bekliyorum bklm
tazeeanne1 Pamuk_esos teşekkür ederim dönüşünüz için bende doğum sonrası 2. Aydan itibaren görmeye başladım, 10 gün erken geldiği olmuştu şimdi de henüz olmadı merak ettim genel süreçleri
nnoktaa tazeeanne1 evet bazen sonlandığında bazen sonlanmadan. Benim ilk 4-5 ay düzensizdi. Şimdi 16. Aydayız günü gününe düzene girdi.
yaren8019 @"erayymom erayymom benim de 19 aylık bebeğim var 8 gün gecikti test verdim 0.20 geldi negatif dedi ama hâla gelmedi