Normalde molfix kullanıyorm artk değiştrmeyi düşünüyordm bugünlerde pişik olmaya başladı kızım bde lastik izi çok oluyo baby me yi deneyecektim elimdeki bezlern bitmesni bekliydm kayınvalidem markette görms baby turco denemem için almış 3 gündr kullanıyorum sızdırma pişik vb yok geceleride takıyorm sabaha kadr duruyo bilmyrm napcm kararsz kaldm baby me ile baby turco arasnda 🤷♀️🤣