papatyam-34 kızımda konuşma geriliği yoktu ama konuşması güzel olsun gelişin diye kayınvalidemi dedesi babası vs kim müsaitse arardım al bakalım konuş sor bakalım ne yapıyorsun , akşam ne yemek yapacakmış , yemek yemiş mi ne yemiş vs gibi sorular sorduruyordum , deden sana ne alsın söyle diyordum . Şimdi büyük insan gibi konuşuyor deneyin isteseniz karşılıklı iletişim içinde olmak iyi oluyor