Dertliana nura97 Biz 2009-2011 arası bakıyoruz ama evet rahatlık açısından kötü güvenlik açısından eh diyebileceğimiz işte F/p açısından üstleri de maddi olarak zorluyor maalesef beklemeye geçtik şu an
Dertliana Dedektifgadget Dizel hiç düşünmüyoruz mümkünse benzinli bakıyoruz, eşim hiç sevmiyor ve istemiyor yorumlara da bakınca bana da bir soğuma geldi şansa kalmış tabii biraz ama piyasasıda durgun 1 ay önce favorilere eklediğimiz getzler hâlâ ilanda