seheracikca Yenidoğan bebeğim uykusunda ve uyanıkken sürekli inliyor ve ıkınma oluyor kendini çok sıkıyor uykusu bölünüyor sürekli normal mi
serpoo seheracikca keçi gibi dimi aynı benm bebegmde öyleydi gece sesine uyanırdım bişeymi oluyo die bagırsak hareketleri düzenli olmadıgı için öyleler. doktorundan gaz damlası istedi biraz işe yaradı 40 çıkması ile birlikde geçti Allaha şükür.
sutperisi Benim bebişte aynı uykusunda ıkınıp bağırıyor, uyandı sanıyorum hep. Hatta öyle ki ıkınırken kendisini kusturuyor. O yüzden en ufak sesinde bile geceleri kalkıyorum kustu mu diye. Çoook zor işimiz 😅 hemen büyüseler keşke 😄