bebitonunannesi_ Birden hüngür hüngür ağlayarak benim niye ablam yok dedi, sarıldım o an kardeş yapma düşüncesi geçti aklımdan, gözyaşlarını sildim😔kardeşim olsun dedi
beyzzsenturkk_ bebitonunannesi_ ben yılllaarca ağladım ergenlik dönemimde bile keşke kardeşim ablam olsa dedim 🥲🥲 o yüzden kızımı kardeşsiz bırakamam 🥹
Ballilokmam11 bebitonunannesi_ çocuk istiyor diye değil siz madden manen yetebileceksiniz istiyorsanız kardeşi olmalı
egelibiranne bebitonunannesi_ yapma bacım yanarsın 😂 hele ki büyük yaramazsa eyvah. Ben kardeşsiz büyemesin yaş farkı olmasın dedim ama hem küçüğe hem büyüğe haksızlık yapmış gibi hissediyorum 😢
babyboy_35 bebitonunannesi_ valla istediği kadar ağlasın çocuğum kimse kusura bakmasın kendi karısından ister 2 çocuk kardeş neyse ben benden geçtim bacım tek çocuk yetti Allah sağlıklı uzun ömür versin gerisi Fasa fiso 😂
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala bebitonunannesi_ Birden hüngür hüngür ağlayarak benim niye ablam yok dedi, Birden niye ağlayarak öyle bir şey söyledi ki Oğlunuz? Ben onu merak ettim
bebitonunannesi_ NeclaLeylaCeydaOhnealaneala bende ona anlam veremedim, telefonu istedi vermedim sinirlendi ve ardından ağlayarak benim niye ablam yok dedi ismi ne olsun dedim tuba olsun dedi🙁
oylesinebiri__ bebitonunannesi_ benim çocuğum da dışardaki çocuklara ilk defa çocuk görmüş gibi onlara bakıp sevinince kardeşi olsa nasıl olurdu diyorum daha 8 aylık anamı ağlati 🤣🤣
Feyzosumunannesi bebitonunannesi_ Ayyy kıyamam ya. 3 yaş çok zormuş arkadaş. İçimden geçiyor kızım. Bugün bulaşık makinesini çalıştırdım neymiş efendim düğmelerine o basacakmış ay iki saat ağladı. Kapadım bas kızım hadi diyorum hayır ilk sen bastın olmaz diyor 🫠
cauuv2 bebitonunannesi_ kıyamam yavrummm, ben de bu tarz seyler duymaktan korktugum icin 13 aylıkken 2. Ye isteyerek hamile kaldım şimdi 26 haftalık hamileyim ilki de 23 aylık araları isteyerek 2 yas olacak insallah ikisi de erkek oyun arkadası dostu olurlar❤️🙏🏻🥹