merhaba oğlum 5 buçuk aylık geceleri çok sık emmeye kalkıyor buda benim için yorucu oluyor onun dışında saatleri ben kendim düzenledim zaten sıkıntı olmuyor. bazen gündüz uykuları kısa bazen tam istediğim gibi oluyor. Sizin önerdiğiniz ben çok memnun kaldım dediğiniz biri var mı acaba🥰