Merhaba
Kızım 17 aylık. Doğdugundan beri mama takviyesi yapıyorduk. 1 yaşında tam emzirmeyi bırakmak zorunda kaldım o zamandan beri mama içiyor. Fakat mamayı sadece uykuya geçerken içiyor. Öğlen ve akşam uykusuna geçerken. Mama içmezse asla uyumuyor huysuzlanıyor sürekli ağlıyor. Mamayı bırakarak uyku düzeni nasıl kurabilirim nasıl uyutabilirim bu gibi durum yaşayan varmı