Oğlum geçen ay 5 yaşına girdi bende bu ay doktora götürdüm geçen hafta rutin bakılsın diye kan değerlerine vs muayenesi iyi çıktı ama kan değerlerinde B12 di 2000 çıktı diğer oğlumun 300 çıktı doktor normali budur 2000 aşırı yüksek neden olduğunu çözemedim tekrar getirin kanına bidaha bakalım dedi korktum açıkçası bilen başına gelen vs var mı araniza