Kızım 15 aylık 10gündür falan hiçbirşey yemiyor beslenmesi çok güzeldi çorbasını ara öğününü yemeğini yerdi ama bu aralar hiçbirşey yemiyor denecek kadar az o yüzden kilo alımı da yavaşladı 🫠 lütfen başına gelen varsa benimle paylaşırsa çok sevinirim