1Umut aynı şeyleri yaşıyoruz. Yediği miktarın altına düştüğünde anlıyorum, bir kaç gün sonra hastalanmış oluyor. Mart Nisan ayını ful hasta geçirdi. Ben bir kaç kez bağırdım artık tahammül edemeyip, sonra bana baktı dudaklarını büzüp ağladı, kalbim parçalandı. Hep kendime şunu hatırlatıyorum; 2,5 yaşında kasırtlu veya şımarıklıktan yapmıyor. Gerçekten bir sorunu olmalı diyorum.